Pagini

joi, octombrie 08, 2009

Am facut vinul

Mi-a scris soacra din Romania, ca a cules strugurii si a facut 150 de litri de vin. Eu i-am scris inapoi: si eu, numai ca nu am unde sa-l mai pun. Cred ca ma pun sa-l vand, 2.5$/l unde profitul si munca mea este doar 0.5$/l. Daca vand 100 de litri fac si eu ...stati putin sa-mi caut calculatorul...50 de dolari. Cred ca mai bine il beau, sunt mai castigat.
Hai noroc

Pozele cu damigene si alte acareturi:
Photobucket
Legenda:
1. Damigeana mare 50l, continut: vin rosu Niagara, la fermentat, cantitate 40 litri
2. Damigeana mare 50l, continut: vin alb California (moscato), spre sfarsitul fermentatiei, cantitate 40 litri
3. Damigene mici 19l, X2, continut: vin rosu California (cabernet), la decantat si lipezit, cantitate 2*19 litri
4. Containere 9l, X2, continut: must, cantitate 2*9 litri

NOTA: inca mai am de facut aproximativ 80 litri. Astept oferte.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Salut mane ... u vorbesti serios? ... ai facut vin in canada???? hai zi-mi ca ai glumit ... Calin

Chrislord spunea...

Probabil ca esti in Romania, altfel ai stii ca multa lume face vin in Canada. Intradevar, multi cumpara direct mustul, nu se mai chinuie sa stoarca strugurii, ca iti trebuie instalatii, dar daca ai un prieten cu storcator, se rezolva si asta.
Si apoi decat sa cumpar cu 10$ un vin prost, mai bine beau unul facut de bine cu 2$. Plus dristractia (adica munca).

Unknown spunea...

Salut. Da. Sunt in Ro (inca :) ... D1 e la Sydney deja). Sincer ma surpinde facutul vinului. De aia am si postat. No. Ce sa zic acum. Baga mare cu vinul atunci si sa fi sanatos. Grija numa cu tensiunea :).

Calin