Pagini

sâmbătă, octombrie 20, 2012

Despre "team work"

Let`s talk about se...team work. Ca ma mananca. In ce priveste munca eu sunt cam lup, singuratic. Imi place haita numai in situatia in care nu-si baga nimeni nasu`n treaba mea, mica sau mare. Sa revenim. Sefu` , (care imi este si vecin, mai bem o tuica uneori), de origine uruguaian dar cu radacini in revolutionarii italieni, tot o da saracu` cu vechea si scartaita placa "TEAM". I-am explicat de nspe mii de ori ca intr-o echipa fiecare trebuie sa-si aiba locul si rolul prestabilit, el o da cu "bunul simt". Adica el zica ca trebuie sa ne simtim sa facem munca. Normal. Daca ar cere unui lenes sau smecher sa faca ceva acesta ar sti cum sa se eschiveze. Si tot pe prostul care trage pica. Si ce-i mai tragic ca nu ma sprijina decat cei care muncesc , adica vreo 2 din 10. Asa ca singurul lucru care ramane de facut este sa fii ca ceilalti 10. Cu putin antrenament , poti.
I love team work. My ass.

Niciun comentariu: