Pagini

sâmbătă, octombrie 27, 2012

Huricanu` Sandy

Cica luni , marti sau nu stiu cand vine o chestie la americanii statali uniti , o huricaneala pe numele de fata mare Sandy. Si cica o sa dea cu CRU si in sud-estul onatario plus in quebeci si in aia de pe atlantic. La noi o sa se simta mai usurel, adica putin vant de-ndoaie si o ploaie de rupe. Unii zic si de ceva zapada, dar astia-s aia cu sfarsitul lum(in)ii , asa ca sa-i lasam in treaba lor, ca poate au si altceva de facut. Sfatul meu, fugiti la alimentaruri (de preferinta romanesti, ca au mici stricati in stoc) , umpleti camara de conserve (de fasole, ca-i proteina) , cateva sticle de vischi (eu recomand alcool pur, ca merge si cu sirop de artar) , lumanari groase ca de botez, da` nu de la biserica, ca se topesc repede si put a mort, luati din alea parfumate de la michel, asa impusti 2 rate, ai si lumina si fengshui.

Si cum ma stresam eu de nenorocire, mi-a venit in minte o chestie. Voi ati observat ce nume au uruganele astea? Sandy, Alberto, Rafael , Patty (astea sunt cele din 2012). Pe unu` din 2016 o sa-l cheme Otto. Iar altul, la pensie din 2010, avea nume de rus, Igor. Ce ne mai place noua sa botezam necazu`.

Miercuri e Halloweenul. Eu ma costumez in "muncitor la fabrica, schimbul de noapte grea" . Jos Guvernu`

2 comentarii:

Universul meu magic spunea...

Daca nu ne facem buncare degeaba :))))...las ca cica l-au "degradat"la statutul de furtuna nu mai e uragan ...

Chrislord spunea...

da, acuma este " hybrid super storm". http://ca.news.yahoo.com/threat-hurricane-sandy-grows-targets-east-coast-020222965.html