Pagini

sâmbătă, august 21, 2010

Astazi nu este ziua mea de a-mi păsa

Mi-am atârnat un slogan de gât "It is not my day to care"
De fapt este un tricou de care toata lumea se leagă. Da băi, nu-mi pasă de tine, de măta sau de toata familia ta si de unde mama mătii eşti. Eşti din africa, mars . Eşti din romania, ce-i aia. India? Aha , tzigan. Să vă fugareeessc. Nu-mi pasă......Ma pşşşşş pe toţi şi toate..ca pşatul este original....vine de la origini, are si proprietăţi curative. Pe cuvant de cercetaşşş.
Eniuei, mă cam deranjează faptul că fiecaruia îi pasă de ce beşesc eu. Eu beşesc, daca nu-ţi place du-te şi miroase sub bratz în altă parte. Simplu si muiove. 
Să revenim, i-am zis unui indian ca ţiganii sunt made in india.  Şi el m-a făcut ţigan, că cică a citit el pe net ca romanii sunt ţigani de fapt. Sa-l fu în gură. M-a făcut indian. Şi nu mănânc curry. Şi beau de sting. Şi  nici măcar nu cred in krishna saum apolodor nirvana..  Nici măcar nu fack diferenţa între paki si hindu.  Arată la fel. M UE.
Cu dragoste-n gura de la mine.

4 comentarii:

gabriela spunea...

hey, chrislord, scimbam la fata? arata bine blogul asa.

azi m-a intrebat cineva daca sint rusoaica :) si nu este prima data. ce o fi mai rau: indian sau rus???

Chrislord spunea...

gabrilea, merci de aprecieri (chestia cu aratatul bine), ma chinui de ceva vreme sa schimb lookul, inca mai lucrez la css. deocamdata iau ce-mi da googleul corporatist.

esti rusoaica? eu am fost facut uneori si polonez, dar nu de mama. chiar si sotia a fost declarata poloneza de oameni care nici macar nu au vazut-o dar i-au gustat gogosile (la propriu).

am vazut ca m-ai adaugat la prieteni, nu stiu daca merit onoarea, dar multumesc.

gabriela spunea...

am vazut ca esti in lucru. eu ma multumesc cu wordpress-ul si css-urile lui. ofera tot ce trebuie. chiar si fet,e de blog-uri.

din cite zici, gateste bine sotia ta. polonezii au o buna traditie, asa ca a fost un compliment, cred.

gabriela spunea...

crede-ma ca nu este nici o onoare, mie doar, cind imi place ceva, imi place si atit.