Pagini

luni, octombrie 11, 2010

Happy Thanksgiving Day

2010. Octombrie. O superba toamna in Canada, mai exact Mississauga-Ontario. Ziua recoltei. Placinta de dovleac si mere stropita din belsug cu vin alb.


 Si cum am pescuit un curcanel ieftin ieftin de la grocery (adica "alimentara" de pe aici) de vreo 5 kilograme net, ne-am (raz)gandit ce sa facem cu el. Personal eu l-as fi donat la Value Village dar bucatarul a zis ca o sa le stea in gat. Asa  ca ne-am decis sa-l aranjam in cuptor cu umplutura neaosa de ficatei.


Arata cam singurel, asa ca am zis sa-l impartim. Am luat cartea de (sub) telefoane am deschis-o la intamplare si am invitat cativa prieteni la degustat.

Happy thanksgiving day!

5 comentarii:

wallace spunea...

Curcanul arata foarte bine la fel si celelalte bucate, pacat ca nu sunt in cartea de telefon din satu' tau. :)

gabriela spunea...

ce fain arata fript-anul, mmm, parca si miroase bine! fain obicei la americanii astia...

xplaur spunea...

La mine n-a ajuns nici o invitatie, nici de la tine, nici de la autoritati.
Happy thanksgiving day! Anyway! :D

Chrislord spunea...

Nu ai avut noroc anul asta. Poate la anul cartea se deschide la pagina cu numele tau...cine stie...plus ca s-ar putea sa creasca mult in greutate.

Wallace spunea...

Pai ce vrei sa il trimiti la Gym, sa se faca mai mare...sau ai de gand sa bagi ceva hormoni in curcan :). Am incercat sa fac si eu anul asta curcan la cuptor dar parca al tau a iesit mai bine, felicitari.