Pagini

miercuri, martie 02, 2011

Baby, I`m back... domo arigato

1st. La multi ani de ziua mea, ieri am implinit 34 de ani...gamias ce am mai imbatranit, fire albe tata are...

Am promis ca o sa ma laud cu faptele mele eroice din 2010, stiu ca sunt curiosi (vreo unu sau cel mult doi) ce mama masii am mai facut prin zona ex-crepusculara...

Dar...prima oara, sa va povestesc ce am mancat ieri. Ieri am mancat cu betele. Bob cu bob. Cu stanga. Si sunt tare, se uitau japonezii la mine si nu le veneau sa creada ce dexteritate aveam in degete...Imi place sushi. Alot. Si am descoperit sake-ul cald...o minunatie. Te cam ameteste daca il combini cu bere, dar da-o in pasarica ("uat da fac") asta era si scopul ...domo arigato.

M-am intors pe blog ca cica nu am mai scris de mult, pai dar daca nu am ce sa scriu? Aaa, sa va povestesc despre cum mi-au futut vinerea trecuta sefii la lucru? Sa-i bag in pzd (ar vrea ei) de redusi, pai eu imi rup cocoasa pentru dezvoltarea multilaterala a capitalismului salbatic si boul ala roscat urla la caratorii cu sacii ca de ce nu-i gata treaba de birou... sa ma cac in botul lui. Na, ca ma sterg acuma. Ba boule, io sunt necalificat, de ce plm mea te astepti sa-ti fac la timp treaba cu hartiile? Am zis ca plec, dar m-am razgandit, mai stau pana la anu sau pana ma da afara. Care vine prima...

Anu` asta se insoara fratemiu asa ca trebuie sa pun dolar pe dolar, ca am nunta. Si numai transatlanticu`ma costa doua luni de hamaleala la iadu`de servici. Unde mai pui si daru`...Am aflat ca la o saptaman dupa se mai marita si o verisoara. Asta -i cu intentie cred, ca cica vine "varu`de la canada". Daca-i pe gratis, ma duc. Sau  le impart daru`, jumi-juma. Pai daca ma vor acolo, sa sufere.

Mi-a cumparat sotia un joc pentru calculator. Bioshock 2. Stie ca-mi place sa omor monstrii. Ador sa le vad sangele si creierii imprastiati pe tot ecranul , dar am obosit...Si pare ca este o metoda sa scape de mine...cred ca are un amant. Numai sa nu fie tzigan (adica indian) ca astia put, dar put... De urmarit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

chrislord,

si eu m-am intors pe blogosfera. ne-ai amagit cu retrospectiva :).

"la multi ani!", sa fii sanatos ca asa vin si celelalte. mincare buna la japonezi, ha? si sotul meu s-a indragostit de mincarea chinezilor. este sanatoasa foc, una peste alta.

cit priveste slujba, nu te mai necaji, ca toti intram in sistem, pina la urma. ma mir ca nu-ti iei scatoalce de la vreun canad-izat isterizat de roman asa cum patesc eu mai mereu.

un sfat, daca-mi permiti, referitor la ultimul paragraf: 'nici in gluma sa nu spui asa ceva ...'

numai bine si ban pe ban, ca vara-i aproape :D

Big Daddy spunea...

cam tarziu cu comenatruil dar....o sa iti schimbi nick'ul acum in "big daddy", spor la spulberat mutantzi...

Chrislord spunea...

mi-am luat Duke Nukem 3D, incepe cam plictisitor, am jucat cam o ora si inca nu am nici macar un pistol, omor montrii aruncand in iei cu pietre, sucks... am inceput acuma Call of Duty Black Ops... fratie , da cred ca am ucis pana acuma sute de mii si tot mai vin... de unde naiba atata populatie?

Big Daddy spunea...

tre sa incerc si eu Duke Nukem, are atatea review'uri proaste ca e "musai" sa il incerc, la fel de greu incepea Stalker, unde chiar daca aveam ceva pistol la inceput aveam senzatzia ca arunc cu pietre in aia rai :-)