Pagini

luni, iulie 02, 2012

Canada dei. Spania dei.

Duminca,  1 iulie, Canada era in mare sarbatoare. Era ziua ei. Cu tort si artificii. Asa ca m-am trezit foarte de dimineata, adica noaptea tarziu si am iesit la balta. Am hranit pestii si m-am intors. Exact la timp sa vad meciul cel mare. Spania versus Italia. Un meci bun, cu italienii in corzi si pursangele italian mario adormit, probabil de la prea multe spaghetii cu apa. Toreadorul Torres a bagat adanc si rasucit piciorul in Buffon, ramas bufon dupa 4 bombe-n spatele coorului. A castigat cine a fost mai bun. Asa cum si buna a fost berea. Si multa. Seara la un gratar. Apoi, tarziu, am ajuns , printr-un accident de avion (adica eu eram avion, mai mult planor) direct in mijlocul unei petreceri de jamaicani. Cu muzica, corona si cooruri. Am dat si eu din coor putin si am plecat acasa. Sa ma certe nevasta. Pe buna dreptate. CoCoorul meu trebuia sa stea acasa. Right? Right. 
Deci o zi a Canadei asa cum trebuie: wild, beer and reggae. Iar Spania ... pai astia au luat cupa, si eu cu ce raman? Cu amintirile. Dar numai pentru cateva zile. La noapte ne vedem la munca.
Vox poPuli... Vox Canada& Spain Dei.
Ciao.

Niciun comentariu: