Pagini

luni, noiembrie 17, 2014

Coca-Cola si McDonalds

Spre rusinea mea, rusine spalata cu un pahar de vin de casa, nu am votat. Stati sa-mi pun casca de protectie. Ok, puteti incepe sa aruncati cu pietre. Sau nu, ca a iesit "neamtu", Sau asa cum imi place mie sa-i spun "Santa Klaus".  Si euu poate l-as fi votat, cu o singura conditie. Independent. dar asa? Avand in spate curvele politice numite PNL si PD, care s-au incuscrit, maritat, regulat, scuipat , iar iubit , regulat, spermat cu PSD. Threesome, Orgie. Scarba maaaaa! Iohannis sustinut de Udrea and Ba? WOW.
Dar imi place optimismul general. Am invins! Ouau. Chiar asa? Ce ati invins? Ce ati castigat?
Stop. Sa nu care cumva sa ganditi ca l-as fi sustinut pe Micky Mouse Ponta. O lepra politica care a supt la P...arerea unui criminal in serie de cea mai joasa speta, Ion Ilici Iliescu.
Intreb si eu, asa, ca dupa razboi viteaz cutreieram, daca Klaus (Nicolae, pe romaneste) ar fi candidat independent, ar fi avut vreo sansa? Vreo 2-3 %, cel mult. Deci voi astia, nu ati votat cu un OM ati votat cu niste partide corupte, manjite si ipocrite. Care au avut acces la masina de propaganda. Au avut bani negri sa plateasca presa (libera). Ca si ceilalti dealtfel, pierzantii.
Va rog, nu ma puteti pune sa aleg intre otrava Coca-Cola si gunoiul McDonalds, doar pentru ca au bani de reclama si reusesc sa pacaleasca turma prin manipulare si persuasiune.
Prefer o slanina buna afumata si un pahar de palinca. Asa, romaneste.
Peste 5 ani, am sa candidez si eu. eL O eL.

Last edit.
Respect pentru cei care au votat, indiferent cu cine. Traiasca Presedintele, Traiasca Romania, Traiasca si Poporul.

4 comentarii:

Universul meu magic spunea...

Dau sa bifez ceva la reactii si vad ca nu am "instrumentul" necesar sa o fac :)))
Da Lordule ... nici eu nu am votat ... nu m-a convins nimeni si eu neconvinsa nu votez ... Cat despre entuziasmul general ... imi aminteste de alegerile din 96 si dezamagirea crunta de dupa :(

Anonim spunea...

...nici aia ,nici aia, atunci ce si pe cine...daca nu votezi, pastrezi ceea ce exista, daca da, atunci teoretic mai ai sansa sa schimbi ceva. Insa ceea ce s-a demonstrat la vot, acea vointa puternica a masei trebuie sa existe ca o forta de ghidare a politicului, adica daca nu mergeti pe calea dreapta va luam capul-la figurat bineinteles. Ca tot ma invitasi pe blogul tau...

Chrislord spunea...

Eu cred ca am urmarit alt film. nu s-a demonstrat nimic la vot, a fost aproape fifty-fifty. Nu diaspora a facut diferenta ci Transilvania (Covasna-Harghita, Cluj si Alba in special). Iar politicului , in toata lumea, stie ca votul poate fi manipulat extrem de usor. Intr-o directie sau alta. Este doar sociologie de baza, nu rocket science. Asa zisa "vointa a maselor" este f. usor de modelat. Ce conteaza este doar cine corupe masele mai frumos. Restul e tacere.
Ai spus ca daca nu votez pastrez ceea ce exista. Te-as ruga sa repeti de 10 ori fraza si spune-mi daca ti se pare, cum sa spun cat mai elegant, logica. Ca mie nu. Dar daca votam cu ceeea ce exista? Si daca nu am votat, tot s-a schimbat. Got it? Merci ca ai venit.

Anonim spunea...

mie de la fata locului, mi-a amintit de alegerile din anii '90. numai atunci am vazut acelasi activism fesenist agresiv, fanatic si intolerant dar de data asta era fesenism de dreapta. am votat cu ponta si d'aia pentru ca dreapta asta a lor nu mai este aia pe care o stiam noi , aceea toleranta, care avea principiul de a te lupta pana la ultima picatura de sange pentru ca oponentul tau sa poata avea o alta opinie decat tine. dreapta asta basista si pp-ista este intoleranta agresiva fanatizanta nazificata. ceea ce am vazut in ultimii 10 ani, in crescendo, pana s-a ajuns la apogeu (sper ca aici si atat e apogeul) m-a uimit si inspaimantat. oameni de treaba care pareau normali i-am vazut transformandu-se in activisti fanatici, agitati, incrancenati, irationali. si neamtu' o tot tine in ciuda p...si a 5 milioane si ceva de prosti care l-au votat pe boul celalalt ca si-au luat tara inapoi