Pagini

sâmbătă, aprilie 23, 2011

Pasarica cu oua...

... de paste.
Astazi am o poveste cu "vecina" .... Cine nu o stie pe vecina, este o pasarica. Miniona si cu pieptul rosu...Cam nervoasa, are tripleti. Nu mey, nu-s ai mei. Pasarica are oua. Pasarica este chiar o pasarica. Si chiar are oua. Trei.


Infoiata e chiar nesimtita, si-a facut cuib exact langa usa de la iesirea in curtea din spate pe cutia de 110. Volti. E vina nevestei ca a lasat-o.. cica e "vecina" . Adica si-a facut cuib la mine in casa, nu plateste chirie, nu contribuie la rata la casa, nu e destul de mare pentru o friptura, nici o supa nu ar iesi din ea. Dar cand am iesit sa vad ce mai face vremea probabila si sa intreb iarna daca mai are de gand sa stea, nenorocita sare sa-mi scoata ochii. Da` nu asa, de forma, chiar pe bune. Eu inteleg ca-si apara puii, chiar o admir ca s-a pus cu ditamai handralaul (recte eu, da` nu-s chiar asa mare) da sa se certe cu lumea pe proprietatea ei. Si sa-si plateasca si taxele.



- Paste fericit...
- Nu multumesc, am mancat o friptura putin mai devreme.

Ati vospit ouale? Da mielu`? Cum e mielu`? Eu am luat unul super, o jumatate de vreo 6 kg. Papricas si friptura. Mneam Mneam.

Azi se sarbatoreste Sfantul Gheroghe... pentru cine nu stie... ma chema Gheorghe... Sa traiesc la multi ani...si sa nu prind vreun balaure prin zona ca-i rup picioru`, ca-s urmas de gheorghe si pui de lele, nu-i asa?


5 comentarii:

Stefana spunea...

Super tare pasarica ta! :D si oooole asemenea
La multi ani, sa ai un Paste fericit, Lordule
NoraDora

Chrislord spunea...

scuze, eu nu am pasarica, eu am cuc

Stefana spunea...

iarta-ma ba'etzi:):))) cu toata bunavointa as fi reformulat dar ma jenez

gabriela spunea...

chrislord,

hristos a inviat! iti doresc sanatate si fericire sau fericire si sanatate, sau ... oricum, la multi ani, sa ne traiesti cu numele! [scuze pentru intirziere :)].

Chrislord spunea...

merci gabriela, si tie deasemenea ...