Pagini

joi, septembrie 24, 2009

Expoziţie fara vânzare la Cacanadian Tire

"La cauciucul cacanadez". Mai fraţilor, ori eu sunt pe ducă ori duca este pe mine , eu aşa ceva nu am văzut de când mama m-a făcut. Deşi nu m-a făcut prea de demult, să vedeţi şi să credeţi, minunăţie de societate bazată pe consum (de nervi).
Bagă ăştia de la CT în flyer (flyerul este o fiţuică saptamanală cu produse de vânzare de atras vănatorii de marfă redusă bună nici de şters la curte, pentru cine nu ştie) o şmecherie cu un raft de plastic. Redus la juma, tocmai aveam nevoie, hai repede pană nu se dă pâinea caldă (că aici este foame, ce este redus sub juma de preţ toată lumea , toată lumea, are n-are nevoie, ia, ca e 'eftin). Merg eu repede repede, putza, nu este, cica nu l-au bagat încă pe raft. De fapt era unul da cică este de expoziţie. Să venim luni. Merg eu luni, cică sold. Adică nu mai au. Ală de expoziţie tot acolo. În schimb unde trebuiau sa fie bucaţile, praful de 2 deşte. Intreb eu pe angajaţii de pe acolo, aia stai sa intrebe pe alţii, uite asa am f.pierdut o ora. Îl cer pe ăla de expoziţie. Nu se poate. De ce? Este de expoziţie. Păi la ce expoziţie dacă nu mai aveţi produsul? Măi , nu auzi ca nu ţi-l dăm? Aud, dar nu inţeleg. Aha, m-am prins, este o şmecherie, băgaţi şmecheria în flyer, boul (recte eu) vine să ia şmecheria, dar şmecheria nu este. Acum, dacă tot a pierdut timp si benzină, hai să vadă ce mai este pe acolo. Şi tot iese cu ceva, ca să nu zicăcă a venit degeaba. Deştepti ai dracului cacanadienii aştia.

Doamne, daca exişti, dă-le cu falimentu`n cap până le iese expoziţia pe afara. Na că m-am racorit. O zi buna la cumpărături.

Iaca asta este vrajeala:

Photobucket

Niciun comentariu: