Pagini

miercuri, septembrie 09, 2009

Merita?

Motto: pudicus pudibundus est.

Merita sa emigram? Daca da, unde? Si de unde. Acuma ca stim unde si de unde, De ce? Si Cum? Si cu Cat? Si totusi, Putem? Chiar, putem? Ne lasa mama? Lu` stefan cel mare, care , fie vorba intre noi, am info ca ar fi fost agent KGB si acuma isi ajuta supusii sa emigreze. Merita?

Suntem la o cafea. Cu rom. Ca de aia este cafenea. Cica fiecare om are dreptul la o cafea. Cu rom. Dupa aceea este alt om. Si mai are dreptul la una. Dar cu concentratia diferita, caci asa suntem si noi. Si extremisti. Vrem sa fim ingeri dar ajungem demoni, caci moneda niciodata nu stii pe care fata cade. Cap sau pajura? Stiti bancul cu ala care vrea sa treaca strada o baba? Nici eu, dar imi place inceputul. Inceputurile sunt cele mai palpitante, apoi se da in rutina, iar sfarsitul plauzibil.

Cica daca scrii o fituica pe stalp apartine stalpului. Apoi s-ar putea sa (se) supere. Nu, nu stalpul, fituica.

M-am intrebat de multe ori daca merita. Daca timpul meu poate fi "share"uit cu atata usurinta. Habar nu am, prea multa cafea cu rom probabil. Si o luam de la capat.

Acuma eu cu cine ma mai joc? Cum ridici capul, cum ti-l taie. Cum cine? Stapanirea. Aia cu cutitul si painea. Ma rog, uneori si cu circ. Acuma cica a plecat circul din oras. Dar se va intoarce , curand, sper. Imi placeau maimutele. Nu, nu cele de pe strada, ci cele din cusca. Cum au evadat cum au facut "circ". Preistoria are farmec doar privita din timpuri moderne. Ma simt ca intr-un experiment, unde unul are o cusca cu maimute, le infometeaza si le arunca o banana. Astea se hartuiesc, se cearta si apoi raman flamande. De ce? Partea din experiment spune ca ea trebuie luata inainte de a fi mancata. Banana. Nu am inteles mare lucru, dar asa-i cu experimentele.

Suntem atat de sensibili. Si suparati. Toti stim ca viata este grea, dar stim sa o facem si mai grea. Talent, nene.

Stiti de ce imparatul din poveste cu un ochi plangea? Pentru ca-i intrase sarea din bucati. Celalalt radea de prost. Ca il vedea pe imparat dezbracat.

Ma scuzati ca v-am retinut. Ma duc sa-mi iau pastila de somn ca noaptea car pastilele care sa ajute la stoparea speciei umane. Si , era sa uit, sa contribui la plata milioanelor adusi cu plutele. Astia insa nu iau anticonceptionale, cel putin folosesc pungi, dar gaurite, sa respire.

Niciun comentariu: